Uutiset / 15.08.2019

Journalistiliitto etsii tiedottajaa

Tiedottaja vastaa Journalistiliiton sisäisen ja ulkoisen viestinnän suunnittelusta, toteuttamisesta ja kehittämisestä yhdessä viestintäyksikön kanssa. Työhön kuuluu päivittäisviestintää, mediatyötä, kampanjasuunnittelua sekä sisällöntuotantoa. Työ on sekä päivittäisten juoksevien asioiden hoitamista että pitkän aikavälin suunnitelmien laatimista ja toteuttamista. Journalistiliiton viestintä on vaikuttavaa, ripeää ja avointa. Tiedottaja tekee liiton työtä näkyväksi jäsenille, kumppaneille ja suurelle yleisölle sekä rakentaa liiton julkisuuskuvaa. Viestinnällä on tärkeä rooli liiton kehittämisessä. Toivomme hakijalta laaja-alaista kokemusta viestinnästä sekä oma-aloitteisuutta. Brändiviestinnän ja yhteiskunnallisen markkinoinnin tuntemus sekä kokemus ammattiliitoista tai järjestökentältä katsotaan eduksi. Tehtävässä tarvitaan monipuolista kokemusta viestintä- ja media-alalta, vahvaa näkemystä sosiaalisen median toiminnasta, hyviä verkostoja, ruotsin ja englannin kielen taitoa sekä ymmärrystä työmarkkinoista ja ay-liikkeestä. Tarjoamme kiinnostavan ja palkitsevan työn media-alan ytimessä, kilpailukykyiset edut sekä osaavan ja asialleen omistautuneen työyhteisön. Hakemukset 15.9.2019 mennessä osoitteeseen rekrytointi@journalistiliitto.fi. Tiedustelut puhelimitse 27.8. ja 5.9. klo 10–13 numerosta 045 675 7401 / Maria Pettersson. Journalistiliitto on 14 500 jäsenen itsenäinen ammattiliitto, joka valvoo jäsentensä aineellisia ja ammatillisia etuja. Jäsenemme työskentelevät lehtien, radion, television, kustannusalan ja erilaisten viestintäyhtiöiden palveluksessa ja yrittäjinä.

Katso myös

Kaikki uutiset

Historiallinen sopimus lehdistön freelancereille

Liiton hallitus hyväksyi kautta aikain ensimmäisen sopimuksen lehdistön itsensätyöllistäjien työehdoista ja palkkioista.

Journalistiliitto: Yle-leikkaus heikentää suomalaista tiedonvälitystä

Journalistiliitto pitää Yleen kohdistuvia leikkauksia suurina. Ne heikentävät suomalaista, luotettavaa tiedonvälitystä ja johtavat todennäköisesti siihen, että media-alalta katoaa arvokasta osaamista.

Työhyvinvointitutkimus: Elokuva- ja tv-alan ammattilaiset haluavat kestävämpää työelämää

Tulosten mukaan vajaa kaksikolmasosaa vastaajista on psyykkisesti kuormittunut. Työssä jaksamista auttaa puolestaan koettu hyvä työn imu.