Työstään kampanjassa kertovat freelancer Jeanette Björqkvist (kuvassa vasemmalla), Lapin Kansan toimittaja Niina Lavia, freelancer Susani Mahadura ja Helsingin Sanomien valokuvaaja Rio Gandara. Kuva: Kai Widell Journalistiliiton neljä jäsentä kertoo äsken alkaneessa kampanjassa omasta työstään ja journalismin merkityksestä yhteiskunnalle. Kampanjan teemana on "Puolustamme sinun oikeuttasi tietää". Kampanjan tavoitteena on nostaa journalistien ja journalististen ammattien arvostusta sekä jäsenten että suuren yleisön silmissä. Tavoitteena on luoda ymmärrystä siitä, miten vaativaa työ on ja samalla miten merkityksellistä työ on suomalaisille ja yhteiskunnalle. Luomme myös jäsenillemme uskoa ja arvostusta omasta työstämme ja osaamisesta sekä yhteistä vahvuutta menossa oleviin työehtosopimusneuvotteluihin. Työstään kampanjassa kertovat freelancer Jeanette Björqkvist, Lapin Kansan toimittaja Niina Lavia, freelancer Susani Mahadura ja Helsingin Sanomien valokuvaaja Rio Gandara. Tiiviitä videoita voi nähdä Facebookissa ja Instagramissa helmi-toukokuun aikana. Tutustu kampanjaan ja katso videot liiton nettisivuilta. Jokainen liiton jäsen voi halutessaan jakaa kampanjan sisältöjä omissa sosiaalisen median kanavissaan. Seuraa liiton sosiaalisen median kanavia: Facebook Instagram Avainsanat: Freelancer Journalistiliitto tes