Journalistiliiton puheenjohtajan Hanne Ahon mukaan ei ole yllätys, että Suomi putosi ykkössijalta kansainvälisessä lehdistönvapausvertailussa.

”Yllättävämpää olisi ollut, jos Suomi ei olisi pudonnut”, Aho sanoo.

(lisää…)