Uutiset / 16.05.2012

Free, vastaa lehdistön ja kirja-alan palkkiokyselyyn!

Edellinen kysely tehtiin syksyllä 2010.

Aikakaus-, asiakas ja yrityslehtiin työskenteleville, sanomalehtiin ja verkkojulkaisuihin tekeville sekä  kirjankustannusyhtiöihin suuntautuneille on omat kyselynsä, joiden lomakkeet löydät tästä tekstistä. Vastaa kysymyksiin kaikkien niiden toimeksiantajien kohdalta, joille olet työskennellyt viimeaikoina. Free-työn ostajille on oma kyselylomakkeensa.

Vastatessasi laske työhön käytettyyn aikaan kaikki työvaiheet ideoinnista alkaen. Kyselyssä yksi työpäivä vastaa 7,5 tuntia.

Vastauksesi on erittäin tärkeä! Kerättävän tiedon avulla hoidamme sinunkin etujesi valvontaa. Ensimmäiset 10 kysymystä ovat kaikissa kolmessa kyselyssä samat, mutta toivottavasti jaksat vastata niihin kaikkiin uudelleen, jotta tilastollinen käsittely on mahdollista.

Kaikkien vastaajien kesken arvotaan kaksi sadan euron lahjakorttia sekä kolme kirjapalkintoa. Jos haluat osallistua arvontaan, vastaa lomakkeen lopulla olevaan yhteystietokysymykseen.

Saatuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Vastausaikaa on toukokuun 30. päivään 2012.

 

Aikakauslehdet, asiakas- ja yritysjulkaisut

http://www.webropolsurveys.com/S/5FD3699709E39D5B.par

 

 

Sanomalehdet, kuva- ja tietotoimistot, verkkojulkaisut

http://www.webropolsurveys.com/S/CD643BE63D6C5164.par

 

Kirjankustannustalot

http://www.webropolsurveys.com/S/E792DBB1858788F1.par


Katso myös

Kaikki uutiset

Muovinen pressikortti uusittava – digitaalisen kortin voimassaolo jatkuu

Muovisen pressikortin voimassaolo päättyy vuoden 2024 lopussa. Mikäli jäsen haluaa uuden muovisen kortin vuosille 2025–2026, se pitää itse tilata.

Kysely luottamushenkilöille: Yhteistyö työnantajan kanssa vaikeutunut

Kysely paljastaa, että luottamushenkilöiden tiedonsaannissa on ongelmia. Vain kolmasosa vastaajista sanoi, että saa vaivattomasti kaikki sellaiset tiedot, joita työnantajan kuuluu työehtosopimuksen tai lain mukaan antaa.

Journalistiliitto: Ylen irtisanomisten vaikutus tiedonvälitykseen ja kotimaiseen kulttuuriin on merkittävä

”Irtisanomisten määrä on suurin kotimaisella media-alalla milloinkaan. Toivottavasti asiasta päättäneet ovat ymmärtäneet, miten päätös vaikuttaa kotimaiseen tiedonvälitykseen, kulttuuriin ja koko media-alaan”