Uutiset / 14.12.2016

Mediakunta sai leijonalogon

Journalistiliiton 9.1. aloittavan työosuuskunnan logon on suunnitellut kuvittaja ja sarjakuvataiteilija Aiju Salminen.

”Mediakunnan logossa oleva leijona viittaa tietenkin Journalistiliiton tunnusleijonaan”, sanoo logon suunnitellut helsinkiläinen kuvittaja ja sarjakuvataiteilija Aiju Salminen. ”Leijona on laumaeläin, ja osuuskunnathan ovat eräänlaisia laumoja. Leijona on tietenkin myös ylväs ja juhlava eläin, logoon sopiva siis. Sen uhmakkuus ja voimallisuus viestii myös sitä että osuuskunnan laskut tulisi maksaa ajallaan.”

Katso myös

Kaikki uutiset

Journalistiliitto kutsuu suomalaisia mediayrityksiä keskustelemaan itsensätyöllistäjien työehdoista ja palkkioista

Keskusteluiden jälkeen liitto haluaa myös avata neuvotteluja freelancereiden vähimmäistyöehdoista.

Vastaa liiton palkkatutkimukseen – vaikuta etujesi valvontaan

Vastaaminen on tärkeää, sillä tutkimuksella saadaan tuoretta tietoa kevättalvella 2025 käytäviä työehtoneuvotteluja varten.

Manu Haapalainen Journalistin vakituiseksi toimittajaksi

Manu Haapalainen vakinaistettu Journalistin toimittajaksi. Asiasta päätti Journalistiliiton hallitus.